آداب و رفتار در مدرسه

خرید بک لینک
این امر حایز اهمیت است که آداب و رفتار ما در مدرسه در برابر معلمان و دانش آموزان چگونه باشد. ما روزانه شاهد رفتارهای متعدد و علایق های گوناگون هستیم که باید نحوه برخورد و پاسخ به آنها را با تمام روش های ادیبی و احترام را در نظر بگیریم.به علاوه آنکه به قدرت تفکّر و درک خود رسیده ایم،نزد دیگران هم شخصیت خود را بالا برده ایم.در جامعه و اماکن عمومی بالاترین درجه داشتن سواد،درک بالا،حوصله(مخصوصاًبا افراد پیر و معلمان و والدین )ادب و شعور بالا،آبرو و همچنین شخصیتی که میتوان با رعایت کردن برخی نکات به آن رسید.

از اول باید از خودمان شروع کنیم.از محیط خانه و دوستان.چون ما بیشتر از هر کس با خانواده و دوستان خود در ارتباط هستیم و با آنها احساس راحتی و دوستانه میکنیم،پس اول باید راه درست رفتار با آنها را یاد بگیریم.بیشتر ما ممکن است که در محیط خانه به این دلیل که در محل رسمی نیستیم و فضای خانه را محیطی راحت در نظر میگیریم اصول اخلاقی و گفتار را رعایت نکنیم.این امری بسیار غلط است چون هر چیز از آداب خوردن تا نحوه گویش ما از خانواده شکل میگیرد و ما باید الگوی همدیگر باشیم.تا خود و خانواده خود را اصلاح نکنیم نمیتوان خودمان را در جامعه و محیط های اجتماعی اصلاح کرد.

نقش معلمان و والدین...

ما را در سایت نقش معلمان و والدین دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 131 تاريخ: سه شنبه 15 آبان 1397 ساعت: 13:11

صفحه بندی