از اول باید از خودمان شروع کنیم.از محیط خانه و دوستان.چون ما بیشتر از هر کس با خانواده و دوستان خود در ارتباط هستیم و با آنها احساس راحتی و دوستانه میکنیم،پس اول باید راه درست رفتار با آنها را یاد بگیریم.بیشتر ما ممکن است که در محیط خانه به این دلیل که در محل رسمی نیستیم و فضای خانه را محیطی راحت در نظر میگیریم اصول اخلاقی و گفتار را رعایت نکنیم.این امری بسیار غلط است چون هر چیز از آداب خوردن تا نحوه گویش ما از خانواده شکل میگیرد و ما باید الگوی همدیگر باشیم.تا خود و خانواده خود را اصلاح نکنیم نمیتوان خودمان را در جامعه و محیط های اجتماعی اصلاح کرد.
نقش معلمان و والدین...ما را در سایت نقش معلمان و والدین دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 131